Κόνιτσα

28 Σεπ 2010

Η λαθραλιεία καθεστώς στον τόπο μας

Το πρόβλημα της λαθραλιείας στα ποτάμια της περιοχής μας έχει πάρει εκρηκτικές διαστάσεις. Οι δράστες δυστυχώς λειτουργούν ανενόχλητοι και χρησιμοποιούν δυναμίτες, δίχτυα, συστήματα ηλεκτρισμού και άλλα μέσα, που μυαλά ανεγκέφαλων μπορούν να σκεφτούν. Πλήρης έλλειψη πολιτισμού, σεβασμού στους νόμους του κράτους αλλά και στους νόμους της φύσης, που για να διατηρήσει τη ζωή, πρέπει να λειτουργούν σε ισορροπία άνθρωποι, ζώα και φυτά.
Τι λέω τώρα! Αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους εξυπνάκηδες της κακιάς ώρας που κατά τα άλλα διαμαρτύρονται για το κατάντημα του τόπου, ενώ είναι κατά πολύ και οι ίδιοι υπεύθυνοι.
Αλλά εξ ίσου με ενοχλεί και το γεγονός πως πολλοί γνωρίζουν πρόσωπα και ονόματα και δε μιλούν για να μην θεωρηθούν καρφιά. Έτσι η περιοχή βρίσκεται στο έλεος των επαγγελματιών της λαθροθηρίας και λαθραλιείας και των κάθε λογής λαμόγιων.

Όμως κοινωνία με ανθρώπους που φροντίζουν μόνο για την πάρτη τους και δεν έχουν αξίες, δεν μπορεί να πάει μπροστά.

11 Σεπ 2010

ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΠΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΝΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΗΠΕΙΡΟΥ)

Κλείνουν τα πράσινα σχολεία;

1η Σεπτέμβρη 2010 ώρα μηδέν για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, οι σχολικές μονάδες που έκαναν πράξη τη βιωματική εκπαίδευση, με συνέπεια και συνέχεια από την πρώτη χρονιά που ιδρύθηκαν, αυτή τη στιγμή δεν λειτουργούν ή υπολειτουργούν.
Κι αυτό γιατί οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στα ΚΠΕ ως τις 31-8-2010 δεν πήραν παράταση των θητειών τους, αντίθετα έλαβαν εντολή να παρουσιαστούν στις οργανικές τους.
Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες στις 13-17 Σεπτεμβρίου ίσως δοθεί σε κάποιους απ αυτούς η δυνατότητα να επιστρέψουν στα ΚΠΕ εφόσον και όταν βέβαια αποδεσμευτούν από τις οργανικές τους θέσεις.
Έτσι τα ΚΠΕ, που αποτέλεσαν μια «όαση» στη γκρίζα καθημερινότητα της εκπαίδευσης καθώς επί χρόνια εκπαίδευσαν χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς και υποδέχτηκαν στους χώρους τους χιλιάδες σχολεία εφαρμόζοντας ενεργητικές, βιωματικές μεθόδους δεν λειτουργούν και κανείς δεν ξέρει πότε και με ποιους θα λειτουργήσουν.
Άρτια εξοπλισμένοι χώροι, εκπαιδευτικό υλικό, οργανωμένες βιβλιοθήκες, εκπαιδευμένες παιδαγωγικές ομάδες μένουν για την ώρα στα αζήτητα καθώς το ΥΠΕΠΘ δεν ξεκαθαρίζει τις προθέσεις του.
Τα «ανοιχτά» σχολεία στη φύση και στην κοινωνία, τα ΚΠΕ, που για 18 χρόνια λειτούργησαν με επιτυχία και αποδοχή από την εκπαιδευτική κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες φέτος δεν άνοιξαν!